Kroz godine neposrednog rada s učenicima u nastavi fizike, kontinuirano smo pratile sve novosti i promjene u struci, kako u području same fizike, tako i u metodici nastave. Naša predanost usavršavanju ogleda se u prilagođavanju suvremenim metodološkim trendovima i inovacijama u obrazovanju.
Na primjeru dviju uputa za laboratorijske vježbe i dviju priprema za sat — jedne iz 2019., a druge iz 2024. godine — jasno se vidi evolucija metodike uvođenja i poučavanja sadržaja.
Promjene u pedagoškim pristupima, upotreba tehnologije u obrazovanju i prilagodba potrebama suvremenih učenika odražavaju napredak u načinu na koji se fizika prenosi novim
generacijama. Međutim, bez obzira na sve promjene, metodološke pristupe ili tehnološke inovacije, na kraju dana najvažniji čimbenik u obrazovnom procesu ostaje osoba koja stoji ispred učenika.
Nastavnik, sa svojim znanjem, entuzijazmom i posvećenošću, ključan je za uspješan prijenos znanja i stvaranje poticajnog okruženja za učenje. Upravo je nastavnik taj koji povezuje teoriju i praksu, prilagođava pristup pojedincima i motivira ih da istražuju svijet fizike s radošću i znatiželjom.
Primjer pripreme za sat 2019.godina
Primjer prezentacije uz pripremu za sat 2019.g.
Primjer pripreme za sat 2024.godina
Primjer uputa za laboratorijsku vježbu 2019.
Primjer uputa za laboratorijsku vježbu 2024.
Indira Čakarun Peroš, prof. i Ana Listeš, prof.