Profesorica likovne umjetnosti, Maja Bachler, provela je tjedan dana na tečaju u Rimu, u okviru aktivnosti koje se provode unutar Erasmus+ akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja dodijeljenoj našoj školi (br. projekta 2024-1-HR01-KA121-SCH-000217439).
Tečaj pod nazivom “PBL (Project-Based Learning) in Museums and Cultural Heritage” održavao se u glavnom gradu Italije, Rimu, poznatom po svojoj antičkoj baštini, baroknoj arhitekturi te brojnim poznatim umjetnicima kao što su Caravaggio, Bernini, Michelangelo, Rafael i Pietro da Cortona, koji su ostavili neizbrisiv trag u povijesti umjetnosti i oblikovanju grada.
Polaznici tečaja pet dana zaredom su se okupljali u Erasmus Akademiji, smještenoj u centru Rima. Sudionici su došli iz različitih europskih zemalja poput Njemačke, Španjolske, Grčke i Poljske, stoga ovakav Erasmus+ tečaj pruža izvanrednu priliku za druženje i upoznavanje ljudi iz cijelog svijeta. Program tečaja bio je bogat i zanimljiv, započevši predstavljanjem škola sudionica, kao i samih nastavnika, što je omogućilo uvid u različite školske sustave i razmjenu iskustava s kolegama.
Voditeljica tečaja, Marianna Panayiotoudis, na vrlo je detaljan način prenijela svoje iskustvo o tome što znači učenje temeljeno na projektima u kontekstu muzeja i kulturne baštine te kako ga uspješno implementirati u nastavi.
Sudionici su također imali priliku posjetiti Palazzo Barberini, gdje su analizirali odabrana likovna djela. Palazzo Barberini, koji je dom izuzetnih umjetničkih remek-djela, pružio je jedinstveno iskustvo za sve sudionike. Osim toga, kroz praktične primjere, kao što je aktivnost “goose chase” po Rimu, naučili su kako pripremiti zanimljive nastavne sate i okušati se u ulozi učenika.
Osim kreativnih i zanimljivih ideja za nastavu, sudionici su svakodnevno dobivali informacije o atraktivnim mjestima koja vrijedi posjetiti u Rimu. Zadnjeg dana tečaja organizirane su kulturne aktivnosti za opuštanje.
Iskustvo s Erasmus+ tečajem preporučujem svima koji žele proširiti svoje znanje i iskusiti nove, inspirativne doživljaje.